English






























Novica


SPLETNE DELAVNICE ANIMACIJE
27.11.2020 18:00
SPLETNE DELAVNICE ANIMACIJE

Z veseljem napovedujemo spletne delavnice ustvarjalnih računalniških tehnik, ki jih bo vodil animator, video- in multimedijski umetnik Jože Slaček. Na delavnici bo udeležencem posredoval značilnosti ustvarjalnih projektov narejenih z uporabo predhodno posnetih filmskih ali video sekvenc, ki jih prerišemo v animirane slike. Delavnica bo potekala preko medmrežne strani, na kateri bodo podani opisi različnih tehnik od snemanja, spreminjanje posnetka v nize slik za risanja, sintetičnih in kolažnih tehnik za animiranje.


Delavnica 1: ROTOSKOPIRANJE / 24. in 27. 11., od 18. do 19. ure.


Rotoskopiranje (rotoscoping) je animacijska tehnika, ki jo animatorji uporabljajo za nizanje filmskih posnetkov, kadra za kadrom, da ustvarijo realistično akcijo. Na delavnici bomo spoznali kaj lahko razumemo kot rotoskopiranje ter se naučili uporabe programske opreme za zajemanje podob ter grafično in video animacijo. Pri delu se bodo uporabljali fotoaparati ali video kamere. Delavnica je namenjena tako tistim brez izkušenj, kot tudi bolj izkušenim, ki bi želeli znanje nadgraditi. Spoznali bomo umetniške projekte narejenih z uporabo tehnike rotoskopiranja, v skupini pa bomo zasnovali in izvedli kratke animacije. Spoznavali bomo raznovrstno uporabnost opreme za izdelavo grafike, premikajoče slike, animacije, ki jih lahko uporabimo za gif filme, animirane grafike ali clip art. Srečanji bosta potekali 24. in 27. november, med srečanji bodo udeleženci delali samostojno.

ZOOM povezava (27.11.): https://zoom.us/j/91606122577


Delavnica 2: GIBLJIVA GRAFIKA / 9. in 11. december, od 18. do 19. ure

Motion ali gibljiva grafika je animacija, ki ustvarja iluzijo – od gibanja do vrtenja – običajno pa je uporabljena v multimedijskih projektih v kombinaciji zvokom. Motion grafika je največkrat predvajana po elektronskih medijih, vendar jo je možno predvajati tudi z ročnimi ali motornimi tehnikami, kot so thaumatrope, phenakistoscope, stroboskop, Zoetrope in flip knjiga. Izraz razlikuje statične grafike od tistih s preobrazbo skozi čas, ne da bi preveč določal obliko. Gibljiva grafika presega najpogosteje uporabljene metode posnetkov in animacije. Gibljiva grafika se od značilne animacije razlikuje po tem, da ni zasnovana izključno na zgodbah in pogosto predstavlja animirane abstraktne oblike in like, kot so logotipi ali elementi logotipa. Čeprav lahko katerokoli obliko eksperimentalne ali abstraktne animacije imenujemo gibljiva grafika, se izraz izrecnejše nanaša na komercialno uporabo animacije in učinkov za video, film, TV in interaktivne aplikacije. Odkar je gibljiva grafika prvič stopila na sceno, se razpravlja o meji med njo in popolno animacijo. Gibljiva grafika je animacija, vendar je njena glavna komponenta besedilo. V bistvu gre za animirano grafično oblikovanje. Gibanje grafike je način komunikacije z gledalcem in zgodbi doda globino. Učinkovita grafika nam skupaj z glasbo lahko lažje posreduje sporočila. Gibljivo grafiko uporabljamo za ustvarjanje oglasov, zaporedja naslovov za filme, video posnetkov in za izmenjavo informacij.

ZOOM povezava (9.12.):  https://zoom.us/j/97719112344
ZOOM povezava (11.12.): https://zoom.us/j/98336955823

https://www.rocketstock.com/blog/motion-graphics-software-you-should-know/
https://www.youtube.com/watch?v=VPigkgekalc
https://www.youtube.com/watch?v=PPaAPdwVfcQ



Delavnica 3: TBA / 14. in 17. december od 18. do 19. ure


Jože Slaček je ustvarjalec na področju videa, animacije in multimedije. V osemdesetih letih je bil aktivni član ustvarjalne skupine Inkriminalni kolektiv in član anarhopunk skupine Anarchromixz. V tem obdobju se je predvsem ukvarjal s fotografijo, ustvarjeno s praskanjem filma, grafiti in krakimi stripi, kasneje pa ga je pritegnilo ustvarjanje risank in videov. V začetku devedesetih se je začel posvečati računalniški umetnosti, organiziral je več nizov projekcij in predstavitev v okviru programa Virtualna resničnost in kasneje tudi niz Teorija sodobne umetnosti. Je prvi umetnik v Sloveniji, ki redno izvaja dejavnosti s področja intermedijske umetnosti (od leta 1993), organizira predavanja, projekcije, razstave in festivale. Je pobudnik mednarodnih festivalov računalniških umetnosti v Mariboru, prvi se je odvil leta 1995. Pomagal je pri nastajanju produkcij in izdajanju knjig (Kiberfeminizem, V drobovju računalnika, Stelarc, Prihodnost računalniške umetnosti – 10 let mfru). V letih 1995 – 2008 je vodil in bil občasni selektor festivala MFRU. Prav tako je sodeloval pri nastajanju hiperfilma MFRU in izgradnji AV arhiva Festivala računalniških umetnosti. V letu 2009 je izvajal projekte mfru TV – spletna televizija, Prodajalna robotov in Virtualni organizmi. Organizacijsko in avtorsko je sodeloval pri izvedbi projektov VR – prostori in oblike, hiperFasada na pročelju Kulturnega Inkubatorja, Muzej robotov (skupaj z Meto Kordiš in UGM), nanoUmetnost in Kibernetično gledališče.

Prijave na delavnice potekajo do ponedeljka, 23. novembra (v kolikor boste zamudili datum, nam vseeno pišite), na e-naslov irena.boric@kibla.org. Delavnice so brezplačne.



<- Nazaj na: MMC Kibla

Dejavnosti


KIBLA PORTAL

KiBela

artKIT

Neformalno izobraževanje

Spremljevalni program

Sodelovanja in gostovanja

KIBAR

Za:misel

TOX

folio

Festivali


KIBLIX

MED

Festival ljubezni 2008-2012

Dnevi radovednosti 1997-2011

Ciklus (DA)(NE)S

Projekti, koprodukcije in mednarodna sodelovanja


Aktualni projekti

Koprodukcije

Zaključeni projekti

Naročilo obvestil





Poiščite nas na socialnih omrežjih:







Nagrada e-odličnost 2008
















































MULTIMEDIJSKI CENTER KIBLA / Ulica kneza Koclja 9, 2000 Maribor, Slovenija, Evropa
telefon: 059 076 371 ali 059 076 372 / e-pošta: kibla@kibla.org