English




























MED 2016

petek, 12. 2. Kibla portal (Valvasorjeva 40)

Vijolična nit letošnjega festivala je bila neodvisna in močna lokalna, v glavnem mariborska multistream produkcija okronana z berlinsko-kolumbijsko gostjo Lucrecio Dalt. Skupna podstat nastopajočih korenini v kreativnih in plodnih oldschool izhodiščih, formiranih v 80. in 90. letih prejšnjega stoletja ter njihovih odmevih, od multiplega razcveta ambientalnega post-sintetičnega zvoka in elektronskih eksperimentalnih kompozicij (Lucrecia Dalt), reinterpretacije multi-streamov dub/down-tempo/trip-hop (Electric Boogie), elektronskega eksperimentalnega noise-vokalnega performansa (I Fuck Them All) do maratonskih deep, hipnotičnih in udarnih tehno ritmov s temne strani plesne elektronike kot svojevrsten avtorski hommage mariborskim zlatim 90. in prelomu tisočletja (Reaky). MEDeni februarski večer je bil poln basov, srednjih in visokih frekvenčnih tonov nekonvencionalnih zvočno-glasbenih pristopov, namenjenih tako mehkim elektro-akustičnim hedonistom, kot tudi nepopustljivim tehno frikom s čvrsto nevronsko shemo.

KIBLA20LET
KIBLA letos praznuje 20. obletnico obstoja in pripravlja že deveto edicijo festivala MED, ki spodbuja odprtost do različnih načinov glasbenega izražanja s poudarkom na elektronski in elektro-akustični produkciji. Raznolik nabor glasbenikov in zvočnih umetnikov bodo, kot vedno, večer odpeljali vsak v svojo smer. Mariborska elektronska destinacija se bo že četrtič zgodila na Kiblini postindustrijski lokaciji, veliki betonski stebriščni hali, ki daje pravi okvir MEDu, saj omogoča tudi prostorni lounge ter chill-out space. V večernem in nočnem razponu zvočnih intervalov bo destinacija omogočila obiskovalcem različne zvočne in razpoloženjske izkušnje tako iz ljubiteljskih razlogov kot tudi priložnost za izpust energije pod diktatom trdih plesnih ritmov.
(Aleksandra Kostič, selektorica in koordinatorica MED 2016)

IFTA

Trbovlje – Maribor - California
elektro-akustični vokalno-šumeči free-flow performans

I FTA (I Fuck Them All) je avdio performativna entiteta, spoj akuzmatičnosti dvojca glasu in neobvladljivosti šuma. Teatersko zvočni projekt tako operira s tematiko religioznih simbolov vpetih v repetitivnost vsakdana. Fizični konstrukt tovrstne zvočne manipulacije sestavlja in glasbeno podpira soft noise (Neven M. Agalma) in improvizirano, kanonizirano koralno petje z recitali. (Cameron Bobro in Aphra Tesla).

ELECTRIC BOOGIE

Za umetniškim imenom Electric Boogie, se skriva mariborski vsestranski glasbenik in multimedijski entuzijast Beno Soršak. Leta 2007 je izdal svoj odlično sprejet prvenec - 'Universe in Multiverse', v letu 2014 pa smo dočakali še “MAINFRAME” EP, s katerim se je osredotočil na downtempo in trip hop. Znan kot izjemen kitarist sodeluje z več zasedbami (Siti Hlapci, Bro, Ritem Sekta) hkrati pa mu ni tuje niti priključevanje raznim spontanim ad hoc sestavom. Intenzivno se posveča tudi glasbeni produkciji radijskih in televizijskih oglasov ter oblikovanju zvoka za različne produkcije.

Beno Soršak je neodvisni slovenski glasbeni producent, noise umetnik in glasbenik. Vso njegovo glasbo zaznamuje element ambientalnosti, zaradi katerega se zlahka staplja s prostorom. Osredotoča se na notranje mentalno doživetje poslušalca. Njegov drugi album, EP Mainframe, na katerem je s svojim delom sodeloval tudi finski umetnik Viivi Tarik, je orientiran bolj v smeri downtempa in trip hopa.V celotni svoji glasbeni karieri se je Soršak srečal že s praktično vsemi žanri. Petnajst let je deloval kot profesionalni kitarist, se preizkusil v mnogih zvrsteh ter v zadnjih štirih letih nastopal v živo z live acti, podprtih z računalniško in drugo glasbeno opremo. Electric Boogie je sinonim za edinstveno ambientalno glasbeno doživetje.

 
http://www.electrikboogie.info/
www.Polyzonemusic.info
http://www.cdbaby.com/cd/electricboogie3

LUCRECIA DALT

Berlin, DE – Pereira, Colombia

Glasba Lucrecie Dalt vzdrži vso težo bas kitare.
Začetni glasbeni poizkusi Lucrecie Dalt, ki segajo v zadnja leta prejšnjega desetletja, so bili precej eksperimentalne narave, osnovanih na ritmičnih skladbah in besedilih s širokim naborom idej, na čelu z meditativno bas kitaro. Med albuma izdanima 2012 in 2013, Commotus in Syzygy se je ta struktura pričela lomiti kot kosi plavajočega ledu. Besede so se umaknile, beati so se skrčili na klike in utripe. Še vedno atmosfera noči; a namesto vlažne negibnosti je zavela hladna sapica. V smeri popolne elektronike presenetljivo ohranja element naravnega in analognega. Za glasbo Daltove se zdi, kot da se dogaja na odprtem prostoru. S svojim drugim albumom Commotus je umetelno ustvarila surrealistično zvočno pokrajino, na krilih neskončnih peščin geološkega časa. Vanjo skoči z naravnost osupljivo smelostjo, izogne se varnim tropom in strukturam skladb iz svojih preteklih del. Pri tem se izrisuje neverjetno izviren, smiseln svet. Podobno kot za njene sodobnike iz Berlina HEM tudi za Daltovo velja, da sta samota in sestavljanje (zvokov, zvrsti, muzikologije, tehnik) eksperimentalna cona, usmerjena proti notranjemu kozmosu.  
   
Daltova, ki je po izobrazbi gradbena inženirka, specialistka na področju geotehnike, se zaveda, da je lahko gibanje na geološki časovnici primerna analogija za neskončen boj med zavedanjem in spremembo. V Ou je na delu le nekaj odtenkov – bobnenje, pridušen žvenket, hidravlično prasketanje in kratko brnenje, nanesenimi zgolj v rahlih slojih. Na pol izbrisana šepetanja drsijo in izginjajo v oscilacijah. Iz širokih kopren nastajajo vzorci petja odgovor na klic. Uporablja 4/4 beate nizkih frekvenc in visoko piskajoče zvoke z odbojem, kot jih poznamo iz minimal techna, toda ritmi se nikoli ne obdržijo dovolj dolgo, da bi spominjali na plesno glasbo. (po Benu Donnelly) 
 


http://lucreciadalt.tumblr.com
https://soundcloud.com/lucreciadalt      

REAKY

Live Act in maratonski DJ set

Od leta 1999 aktiven mariborski producent in DJ, ki ima za seboj nastope na 4 kontinentih, 30 izdanih vinilnih plošč, preko 150 digitalnih izdaj in mnoga sodelovanja z vodilnimi artisti v nekomercialnih elektronskih žanrih, tokrat prihaja z maratonskim nočnim nastopom. Posebej za MED pripravlja live act, v katerem se bo podal na vožnjo med deep, hipnotično elektroniko in udarnimi ritmi v bolj eksperimentalno-improvizirani obliki. Analogno in digitalno, oldschool in sodobno. Live actu bo sledil še njegov klasični progresivni trans-tehno set do jutra. Edinstveni stil za mnoge enega najizvirnejših in najbolj nadarjenih posameznikov na elektronski underground sceni zaznamuje širok nabor vplivov, tako iz elektronskih, kot iz neelektronskih zvrsti. Globoko in hipnotično, a hkrati ostro, silovito in energično, to je njegovo bistvo, ki ostaja nespremenjeno od začetkov njegovih glasbenih ustvarjanj leta 1999.
Z izjemno kakovostnimi glasbenimi produkti si je Reaky pridobil podporo in spoštovanje številnih velikih umetnikov ter možnost nastopanja po klubih in festivalih širom Evrope in drugod po svetu, kjer s svojimi dinamičnimi, raznovrstnimi nastopi v živo, ki nikoli ne razočarajo, osvaja vedno večje in večje množice oboževalcev.

Leta 2012 je lansiral lastno založbo Midnight Resurrection, kjer poleg njegove produkcije izhajajo še stvaritve zavidljivega seznama podobno mislečih umetnikov, ki poslušalcem ponujajo težko dozo odlične 100% pristne underground elektronske glasbe.



https://soundcloud.com/reaky  

Foto: Janez Klenovšek














Dejavnosti


KIBLA PORTAL

KiBela

artKIT

Neformalno izobraževanje

Spremljevalni program

Sodelovanja in gostovanja

KIBAR

Za:misel

TOX

folio

Festivali


KIBLIX

MED

Festival ljubezni 2008-2012

Dnevi radovednosti 1997-2011

Ciklus (DA)(NE)S

Projekti, koprodukcije in mednarodna sodelovanja


Aktualni projekti

Zaključeni projekti

Naročilo obvestil





Poiščite nas na socialnih omrežjih:







Nagrada e-odličnost 2008
















































MULTIMEDIJSKI CENTER KIBLA / Ulica kneza Koclja 9, 2000 Maribor, Slovenija, Evropa
telefon: 059 076 371 ali 059 076 372 / e-pošta: kibla@kibla.org